mandag den 4. maj 2015

1.07 Ubetalte regninger.

Kære dagbog, det har været en af de morgener, du ved den slags, hvor man står foran spejlet om morgnen, mens man kraftigt overvejer om man ikke bare bør gå i senge igen? Efter at have måtte bruge de ekstra penge på en VVS-mand til at reparere bruseren, viste det sig at jeg ikke kunne få betalt alle mine regninger... Så der er ingen strøm til de bliver betalt, det vil sige intet køleskab, komfur eller anden elektronik virker! I forbindelse med at flytte, nyt job med mere, har pengene været lidt små og jeg har derfor ikke haft mulighed for, at lægge penge til side til en tid som denne. Men altså det var enten elregningen eller vandregningen der ikke kunne betales, og jeg vil trods alt hellere undvære strømmen end jeg vil undvære et varmt bad om morgenen!
 
Det værste ved alt dette er at jeg fordi der jo ingen strøm er i det lille hjem, er at jeg derfor som sagt, er nødsaget til at leve af morgenmadsprodukter, hvilket jeg hader som pesten. Men de andre elektroniske apparater så som stereoanlæg og fjernsyn gør det egentlig ikke så meget. For det første er det ikke noget jeg bruger så tit, for det andet har jeg heller ikke så meget tid til at bruge det. Jeg bruger det meste af min fritid i min lille køkkenhave, når jeg ikke er sammen med mine venner. Da jeg læste avisen her til eftermiddag, så jeg en annonce om et lille marked, hvor man kunne sælge sine egne afgrøder eller andre lækre sager. Så jeg tænker jeg vil samle nogle af mine bedste afgrøder sammen og se hvad jeg kan samle sammen af indkomst. Det er dog først om en uges tid, så jeg må leve uden strøm lidt endnu... Jeg vil gå ud og se til haven så jeg forhåbentlig kan få skrabt nok penge sammen til mine regninger, Kærligst Zöe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar