tirsdag den 21. juli 2015

1.13 Store omvæltninger


Kære dagbog, jeg har store nyheder at fortælle! Grunden til du ikke har hørt så meget fra mig de sidste par måneder er at jeg har haft taget en del ekstra vagter på arbejdet. Jeg har knoklet og endelig har det givet gevinst, jeg er blevet forfremmet. Men med denne forfremmelse kommer også mere ansvar så kan nok godt forvente at det bliver en smule mere hektisk... Som en slags bonus ved siden af min forfremmelse er jeg også blevet sendt på to madlavningskurser. Et kursus som omhandler gourmetmadlavning og et andet som omhandler bagekunsten. Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften! Dette er nok den største mulighed jeg har fået for virkelig at forbedre mine retter og teknikker. Der er stadig så meget at lære endnu og at jeg har fået chancen for at lære det af nogle af verdens bedste kokke er simpelthen så surrealistisk. I det hele taget er det helt utroligt, hvor godt det er gået mig efter jeg er flyttet til Willow Creek... Jeg har fået mig et dejligt sted at bo, drømme jobbet, fantastiske venner og en helt utrolig dejlig kæreste!

Hvilket bringer mig til den næste store nyhed... Thomas og jeg har nu datet i et par måneder, og selvom det er hurtigt er vi blevet enige om at flytte sammen. Det føles bare så rigtigt for os begge så nu slår vi pjalterne sammen! Da Thomas er forfatter og ikke er slået helt igennem endnu, boede han stadig hjemme, så der var ikke så meget at flytte. Vi har dog alligevel formået at få gjort mit lille hjem til vores hjem. Det bliver rigtig rart ikke længere at skulle spise alene, det er det eneste tidspunkt jeg har mærket stilheden. Endnu et nyt kapitel i mit voksne liv begynder og jeg kunne ikke være mere lykkelig! Godnat dagbog.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar