onsdag den 3. februar 2016

1.30 Tiden flyver afsted

Kære dagbog, beklager tavsheden de sidste mange måneder, men har været travl beskæftiget med at jonglere arbejde og at være forælder... For at få økonomien til at hænge sammen måtte jeg starte tidlig på arbejde igen. Thomas arbejder hårdt på en ny bog som snart udkommer, han er en smule stresset over den deadline han har fået. Han skal nu nok nå det, det ved jeg! Mathew har været til stor inspiration for mig i forhold til fotografering, jeg har alt for mange billeder af den lille fyr... Han er endda begyndt i dagplejen, det er ikke til at tro han allerede snart er et år! Alle de milepæle vi allerede har oplevet med ham hans første skridt og han er endda så småt begyndt at tale. Ikke noget vildt bare simple ord som mor og far. Sommetider ville jeg ønske jeg kunne sætte tiden på pause inden alle de små øjeblikke er forbi... Godnat dagbog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar