mandag den 3. august 2015

1.15 Fantastisk at være to...

 Kære dagbog, nogle ville nok sige jeg svæver på en lyserød sky og at parforhold ikke bliver ved med at være en dans på roser. Det er nok også rigtigt og vi skal sikkert også igennem vores andel af prøvelser, men indtil videre har alt været fantastisk! Først havde jeg været lidt nervøs omkring det at skulle vænne mig til at dele mit hjem, ligesom jeg var blevet vant til at bo alene. Dog er alt gået over al forventning, jeg nyder ikke altid at gå rundt i huset selv. Eller at sidde foran fjernsynet for mig selv i de sene aftentimer, det er bare meget mere hyggeligt med selskab.
 
Alting her i huset bliver ved med at gå i stykker og her er jeg så lykkelig for nu at have Thomas, der er næsten intet han ikke kan reparere. Lang historie kort kom jeg hjem fra arbejde den anden aften til en sprøjtende vandhane og en mindre sø på gulvet... Takket være Thomas fik vi til sidst has på situationen. Han har endda snakket om at lave nogle opgraderinger rundt omkring huset, hvilket det også i den grad trænger til! Altså det er da et hyggeligt lille hus, men det er en smule gammel og slidt, med andre ord så trænger det til en kærlig hånd. Selvom jeg kan gøre meget med møbler og nipsting, så er jeg ikke så fiks hvad angår værktøj. For resten så har Thomas fået succes med en af hans bøger, så han kan forvente en god sum penge inden længe og vi snakket om at udvide terrassen. Det er så rart om sommeren at kunne sidde udenfor med sine gæster og nyde de lange varme sommeraftener. Godnat dagbog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar