onsdag den 29. april 2015

1.05 Tømmermænd...


Kære dagbog, efter nattens strabadser er energien ikke helt så høj... Jeg vågnede først sent på dagen med de vildeste tømmermænd længe, så dagen er blevet tilbragt på sofaen med junkfood. Det noget jeg kun gør når jeg har tømmermænd, ellers foretrækker jeg selv at lave noget, men i dag var det svært nok bare at rejse sig fra sengen og gå ind og sætte sig i sofaen. Efter at have fået lidt mad i maven og være vågnet en lille smule mere op, kunne jeg ligeså godt bruge tiden foran fjernsynet fornuftigt, med kulinariske træningsvideoer! Hvis jeg vil fremad i min karriere i madlavning er jeg nødt til at arbejde for det, ting sker jo ikke af sig selv. Det er faktisk utroligt, hvad man kan lære af disse små videoer.

Efter at have studeret et par kulinariske træningsvideoer, var det på tide med et bad, og i bad kom jeg også. Dog gik bruseren i stykker og der lækkede vand ud over det hele! Jeg fandt min lille værktøjskasse frem for at se om det var noget jeg selv kunne ordne, men problemet gik desværre ud over min forstand. Så jeg måtte bide i det sure æble og ringe efter en VVS-mand til at ordne problemet for mig. Det var ikke sjovt at skulle bruge hårdt optjente penge på sådan en ting... Jeg tror bare jeg går tidligt i seng og håber på jeg har det bedre i morgen, Godnat dagbog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar