mandag den 12. oktober 2015

1.24 Utraditionel bryllupsrejse

Kære dagbog, Thomas og jeg valgte ikke at bruge penge på en bryllupsrejse... I stedet har vi købt et rigtig lækkert hus i et nyt kvarter ved navn Newcrest. Vi har efterhånden ledt efter et hus et godt stykke tid. Vi har været rundt og besøge mange nabolage og set mange huse, men valget blev Newcrest. Det er bare et super smukt område, faktisk ligger det skråt overfor den park vi blev gift i. Hvor sjovt er det ikke lige? En af grundende til vi valgte huset her, er at det skulle være et godt kvarter at lade sine børn vokse op i, ikke at vi er nået til det punkt endnu... Vi er begge meget fokuserede på vores karrierer lige for øjeblikket. Dog er vi begge enige om at huset skal fyldes med lyden af barnelatter når den rette tid kommer! Der er i hvert fald rigelig med plads til børn. Det er et hjem vi kan vokse i og det er trods alt det vigtigste... Så man kan vel ikke engang kalde det en utraditionel bryllupsrejse? Men vi mente begge at det var den rette investering i stedet for at bruge penge på rejse.
 
Det er stort og luksuriøst for slet ikke at tale om mit køkken! Det er stort og et ordenligt køkken for en kok... Der vil blive lavet mange lækre måltider og kager i dette køkken. Det er uden tvivl mit yndlings rum i hele huset, min lille oase. Vi har da også allerede fået lavet lidt lækker mad. I midten af køkkenet er der en dejlig rund køkken-ø hvor vi kan sidde sammen. Jeg tror køkkenet bliver hjertet af huset, det sted hvor vi alle samles og nyder hinandens selskab. Det eneste der er en smule træls er at der ikke rigtig er plads til en køkkenhave, men heldigvis så er der anlagt en fælles køkkenhave et par gader væk, den glæder jeg mig meget til at besøge! Godnat dagbog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar